English for sales (część I)
1,600.00 zł
Kurs online składający się z dwóch modułów, każdy 4 – miesięczny, dedykowany przedstawicielom handlowym, menedżerom sprzedaży, Business Development Managerom oraz innym osobom pracującym z klientem w obszarze sprzedaży. Celem kursu jest poznanie słownictwa, struktur gramatycznych kluczowych w procesie sprzedaży i obsługi klienta, nabycie umiejętności i praktyki dzięki prowadzeniu prezentacji oferty firmy, produktu na forum, i ćwiczeniu praktycznych spotkań z klientem w trakcie kursu.
Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, prowadzeniem próbek prezentacji ofert na forum grupy, udziałem w symulacjach rozmów i spotkań z klientem.
Kurs prowadzony w małych grupach , aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).
Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie kursu:
- Prezentacje
- Lista słówek z przykładami zastosowań
- Lista zwrotów z live’ów (a zatem używanych przez uczestników w trakcie kursu m.in. autoprezentacji, nawiązania kontaktu z klientem itd.)
- Pisemny feedback językowy bazujący na prowadzonych próbkach spotkań z klientem (transkrypcja)
- Certyfikat w języku polskim i angielskim
Poziom kursu: B1; B2
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 4 miesiące – 4 spotkania po 60 minut, w każdym miesiącu. Uczestnicy pierwszej części kursu otrzymują zniżkę na II część w wysokości 10% od ceny pierwotnej.
Temat | Czas trwania | Zakres tematyczny |
Rola i zadania sprzedaży | 2 | Moja rola i zadania w organizacji |
Współpraca z pozostałymi obszarami biznesu | ||
Typowe zwroty związane z obszarem sprzedaży | ||
Kompetencje dobrego przedstawiciela handlowego | ||
Elevator pitch | 2 | Elevator pitch - jak się przygotować |
Typowe zwroty wykorzystywane w autoprezentacji | ||
Autoprezentacja w praktyce | ||
Nawiązanie kontaktu z klientem | 2 | Przygotowanie do spotkania |
Różne formy kontaktu - podobieństwa i różnice | ||
Typowe zwroty i słownictwo używane w nawiązywaniu kontaktu z klientem w zależności od formy kontaktu (f2f, telefon, mail, VC) | ||
Rozmowa w czasie spotkania online vs offline | ||
Początek spotkania | 2 | Początek spotkania - przywitanie się, small talk, pierwsze wrażenie |
Prezentacja celu spotkania | ||
Omówienie agendy | ||
Badanie potrzeb klienta | 2 | Analiza potrzeb i motywacji klienta |
Przewodnik zadawania pytań | ||
Jak przełożyć ofertę na potrzeby klienta | ||
Case study - dopasuj elementy oferty do potrzeb | ||
Język korzyści | 2 | Cecha - zaleta - korzyść… czy na odwrót |
Przełożenie oferty Blue Media na korzyści klienta | ||
Pokaż korzyści w praktyce | ||
Dopasowanie komunikacji do klienta | 4 | Charakterystyka i zachowania różnych typów klientów |
Zachowania i typowe zwroty dopasowane do klienta | ||
Rozmowa z klientem nie dopuszczającym do głosu - symulacje | ||
Klient "pod linijkę" - jak odpowiadać na jego pytania - symulacje | ||
Jak dojść do głosu przy duszy towarzystwa - symulacje | ||
Jak rozmawiać z klientem milczkiem - symulacje |
Podobne produkty
-
English for Marketing (część I)
1,850.00 zł -
International Office
2,000.00 zł -
English for Marketing (część II)
1,850.00 zł