English for Marketing (część II)
1,850.00 zł
Kurs składający się z dwóch części, każda trwa 4 miesiące. Kurs online, dedykowany dla Specjalistów ds. marketingu, PR, Marketing, Brand Managerów, oraz wszystkich osób zawodowo związanych z obszarem marketingu. Kurs prowadzony wspólnie przez Marketing Managera z doświadczeniem międzynarodowym, będącego wykładowcą i trenerem w obszarze marketingu oraz HR Managera 15 – letnim doświadczeniem polskim i zagranicznym będącego jednocześnie trenerem i lektorem Business English.
Celem kursu jest poszerzenie wiedzy z zakresu słownictwa angielskiego używanego w obszarze marketingu i nabranie wprawy w użyciu typowego języka z obszaru marketingu w codziennej pracy. Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, zadaniami do rozwiązania, dzieleniem się doświadczeniami.
Kurs prowadzony w małych grupach , aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).
Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie kursu:
- Prezentacje
- Lista słówek z przykładami zastosowań
- Ćwiczenia umożliwiające utrwalenie wiedzy z danego zagadnienia
- Certyfikat w języku polskim i angielskim
Poziom kursu: B1; B2
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 4 miesiące – 4 spotkania po 60 minut, w każdym miesiącu. Uczestnicy pierwszej części kursu otrzymują zniżkę na II część w wysokości 10% od ceny pierwotnej.
Temat | Czas trwania | Zakres tematyczny |
Influencer marketing | 1 | Czym jest influencer marketing |
Case studies - jak marki współpracują z influencerami | ||
Złote zasady projektowania IM w strategii marketingowej | ||
Archetypy w budowaniu marki | 3 | Omówienie archetypów marki |
Case studies - jak wykorzystać archetyp w komunikacji | ||
Psychologiczne aspekty tworzenia brand heroes | ||
E-commerce | 2 | Rodzaje e-commerce w segmencie B2C |
Narzędzia i działania marketingowe wspierające markę/firmę w internecie | ||
Przegląd platform e-commerce | ||
Produkt w marketingu | 2 | Poziomy produktu |
Macierz BCG i metody portfelowe | ||
Dystrybucja i cena | ||
Integrowanie kanałów offline i online w działaniach brandingowych | 2 | ATL vs. BTL |
Online marketing - podstawy | ||
Niestandardowe działania marketingowe łączące kanały | ||
Marketing & HR w służbie marki pracodawcy | 2 | Wstęp do Employer Brandingu |
Employee Advocacy i komunikacja na LinkedIN | ||
Dobre praktyki współpracy pomiędzy działami | ||
Prezentacje biznesowe | 4 | Sztuka prowadzenia prezentacji |
Jak przekonać stakeholderów do swojego pomysłu | ||
Praktyczne warsztaty - prezentacje uczestników |
Podobne produkty
-
English for Scrum Masters
1,850.00 zł -
English for Teachers
1,600.00 zł