English for Marketing (część I)
1,850.00 zł
Kurs składający się z dwóch części, każda trwa 4 miesiące. Kurs online, dedykowany dla Specjalistów ds. marketingu, PR, Marketing, Brand Managerów, oraz wszystkich osób zawodowo związanych z obszarem marketingu. Kurs prowadzony wspólnie przez Marketing Managera z doświadczeniem międzynarodowym, będącego wykładowcą i trenerem w obszarze marketingu oraz HR Managera 15 – letnim doświadczeniem polskim i zagranicznym będącego jednocześnie trenerem i lektorem Business English.
Celem kursu jest poszerzenie wiedzy z zakresu słownictwa angielskiego używanego w obszarze marketingu i nabranie wprawy w użyciu typowego języka z obszaru marketingu w codziennej pracy. Zajęcia w formie szkolenia – łączące część teoretyczną z praktyczną, z różnorodnymi dyskusjami, zadaniami do rozwiązania, dzieleniem się doświadczeniami.
Kurs prowadzony w małych grupach , aby zapewnić możliwość swobodnej konwersacji i praktyki w użyciu języka (grupy do 6 osób).
Każdy uczestnik otrzymuje materiały obejmujące treści przekazywane w trakcie kursu:
- Prezentacje
- Lista słówek z przykładami zastosowań
- Ćwiczenia umożliwiające utrwalenie wiedzy z danego zagadnienia
- Certyfikat w języku polskim i angielskim
Poziom kursu: B1; B2
Gdzie: Online (zoom)
Kiedy: Kurs trwa 4 miesiące – 4 spotkania po 60 minut, w każdym miesiącu. Uczestnicy pierwszej części kursu otrzymują zniżkę na II część w wysokości 10% od ceny pierwotnej.
Temat | Czas trwania | Zakres tematyczny |
Introduction into marketing - wprowadzenie do marketingu | 2 | Marketing driven company - biznes zorientowany marketingowo |
4P vs 7P | ||
B2C, B2B, czy H2H - orientacje marketingowe | ||
Buyer Persona: into clients shoes - W butach Klienta | 3 | Business Model Canvas - wprowadzenie |
Tworzenie buyer persony - warsztat | ||
Value Proposition Canvas - tworzenie propozycji wartości | 2 | Projektowanie matrycy Value Proposition Canvas - warsztat |
Brand Marketing - marka w marketingu | 3 | Marka w marketingu |
Komunikacja marketingowa w służbie budowania marki | ||
Komunikacja marketingowa | 2 | Przegląd kampanii marketingowych |
Podstawowe narzędzia kampanii mkt online i offline | ||
Współpraca z podwykonawcami | ||
Social Media Marketing | 3 | Wstęp do platform social media |
Case studies - jak marki używają SM do komunikacji | ||
Analityka - co warto wiedzieć? | ||
Influencer marketing | 1 | Czym jest influencer marketing |
Case studies - jak marki współpracują z influencerami | ||
Złote zasady projektowania IM w strategii marketingowej |
Podobne produkty
-
English for Coaches
1,600.00 zł -
Presentations & reporting in English
1,600.00 zł -
International Office
2,000.00 zł