Emilia Kacprzyk

Nazywam się Emilia Kacprzyk i jestem wykwalifikowanym trenerem języka angielskiego. Posiadam 20–letnie doświadczenie w nauce języka angielskiego biznesowego i technicznego. Jestem absolwentką Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Gdańskim, kształciłam się również na Wydziale Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Jestem wykładowcą i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku Business English w Wyższej Szkole Bankowej. Od 15 lat pracuję w międzynarodowych korporacjach jako HR Head i Konsultant HR, na co dzień mając kontakt ze współpracownikami z różnych państw i kultur. Miałam przyjemność prowadzić procesy rekrutacji, wdrażałam standardy HR i tworzyłam nowe spółki na rynku Stanów Zjednoczonych, Chin, Indii czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Prowadziłam szkolenia dla struktur handlowych w języku angielskim. Jestem również wykwalifikowanych Coachem ICF przygotowującym osoby na różnym etapie życia zawodowego do osiągnięcia sukcesów w ich karierze zawodowej. Pomagam innym określić ich mocne strony, odkryć ukryte umiejętności, określić cele zawodowe i przygotować plan działania umożliwiający osiągnięcie założonych celów. I wszystko to prowadzę również w języku angielskim, w tym przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.
emilia
agnieszka

Agnieszka Ratyńska

Pracuje w roli Scrum Mastera/Agile Coacha w zwinnych środowiskach od 5 lat. Łączy doświadczenia ze świata produktów i projektów. W branży IT od ponad 15 lat. Wybrała zwinną drogę, bo wierzy w potencjał  ludzi i korzyści wynikające ze współpracy w małym autonomicznym zespole. Bliskie jej są wartości Agile. Jest odważnym agentem zmiany. Posiada szerokie doświadczenie biznesowe. Brała udział w licznych inicjatywach strategicznych i organizacyjnych.  Charyzmatyczna organizatorka. Inspiruje do działania i wspiera praktyczną wiedzą w obszarze  zwinnych technik. Jako Agile Coach towarzyszy w rozwoju wielu startującym Scrum Masterom i Product Ownerom. Stawia na indywidualną pracę z klientem. Rozwój osobisty łączy z byciem mamą dwóch chłopców i spotkaniami w gronie przyjaciół. Rozwija też szyciową pasję.

Karolina Różycka

Od blisko 15-tu lat zajmuje się marketingiem zorientowanym na człowieka. Pomaga firmom diagnozować i wykorzystać zasoby jakie mają w budowaniu skutecznej komunikacji z rynkiem. Dzięki szerokiemu doświadczeniu z różnych branż, od FMCG przez B2B, luxury aż po retail swoje kompetencje wykorzystuje również w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych. Jest certyfikowanym trenerem biznesu ACI i wykładowcą akademickim prowadzącym szkolenia i wykłady w języku polskim i angielskim. Posiada bogate doświadczenie we współpracy strategicznej i operacyjnej z pracownikami i partnerami biznesowymi z zagranicy. Obecnie pełni funkcję kierownika ds. marketingu i PR w międzynarodowej Grupie Mercor, gdzie na co dzień pracuje w oparciu o język angielski. W swojej codziennej pracy kieruje się maksymą „rozpoznaj zanim zaproponujesz” i taką też metodologię wdraża we wszystkich prowadzonych projektach.
karolina
zdjecie-pracownik

Ian Milne

Ian jest absolwentem Glasgow University I ma szerokie doświadczenie z zakresu językoznawstwa. Swoją praktyczną wiedzę o naczaniu języków obcych, Ian zdobył pracując ponad 25 lat jako nauczyciel I tłumacz. Współpracował zarówno z klientem indywidualnym, jak i prowadził zajęcia dla grup w dużych organizacjach. Ian z rozrzewnieniem wspomina oglądanie filmów VHS w salach lekcyjnych i drukowanie materiałów dydaktycznych z dyskietek. Ian ma doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w wielu firmach oraz w planowaniu I dostosowywaniu merytoryki kursów do wymagań różnych branż – zarówno pod kątem konkretnych umiejętności z zakresu obsługi klienta w dużych firmach technologicznych jak i z dziedziny finansów. Świetnie przygotowuje osoby, które w ramach swoich zadań chcą negocjować i prezentować wyniki w języku angielskim oraz osoby i zespoły, które chcą utrzymać lub poprawić płynność językową, aby dobrze funkcjonować w środowisku międzynarodowym.

Leszek Gielniak

Od ponad 10 lat uczy języka angielskiego biznesowego i technicznego w firmach in-house oraz online. Absolwent Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Posiada certyfikaty FCE i CAE. Pracował również w Wielkiej Brytanii, gdzie miał możliwość doszkolić się w zakresie żywego języka. Ukończył studia informatyczne na specjalizacji aplikacje webowe. Współorganizował kursy programowania dla młodzieży. Posiada doświadczenie w pracy z administracją, prawnikami korporacyjnymi, księgowością, HR, przedstawicielami handlowymi, kadrą kierowniczą i menadżerską różnego stopnia, aż do przedstawicieli zarządu, w takich firmach jak ERGIS S.A., T-Mobile, Adama, Allegro, Olx, Otodom. Od kilku lat, ukierunkowuje się na prowadzenie kursów specjalistycznych w branży IT, szkoląc szczególnie inżynierów programowania. W pracy trenera języka angielskiego łączy obie pasje, korzystając z wszystkich możliwych narzędzi cyfrowych, aby przekaz był jak najbardziej klarowny i łatwy do zapamiętania. Algorytmizuje proces nauczania, tak aby przyswajanie nowego materiału wymagało jak najmniejszego nakładu pracy ze strony klienta Podczas zajęć, zawsze porusza tematy branżowe, które klient może bezpośrednio wykorzystać po zajęciach, w swoim środowisku pracy, w sytuacjach formalnych i nieformalnych. Służy wsparciem i poradą już po zakończeniu zajęć, dostosowuje się do indywidualnych potrzeb klienta, jest otwarty na drobne modyfikacje, co do programu i udzielanie personalnej pomocy doraźnej, jeśli dana osoba musi przygotować się na konkretne spotkanie, np. z klientem, teamem lub pracodawcą.
leszek
kamila

Kamila Traczyk

Senior Recruitment Coordinator w dużej londyńskiej korporacji, Talent Aquisitor z pasji, W Couch English zajmuje się koordynacją szkoleń i kursów oraz administracją szkoły, oraz prowadzenie kursów z zakresu HR i Administracji. W swojej pracy stawia na wysoką jakość połączoną z szybkim tempem działania. 10-letnie doświadczenie na stanowiskach asystenckich zrobiło z niej człowieka do zadań specjalnych. Od 4 lat poświęca się branży HR-owej, a w szczególności procesom onboardingu i offbordingu. Polem jej specjalizacji jest zatrudnianie cudzoziemców w polskich firmach. Dotychczas sprowadziła i zatrudniła w kraju ponad 40 osób m. in. z Rosji, Ukrainy, Mołdawii, Turcji, Indii, Wysp Owczych, Peru, Filipin. Jej wielką pasją jest organizowanie eventów zarówno firmowych (imrezy integracyjne) jak i rozrywkowych (festiwale). Przy ich realizacji kieruje się dużym naciskiem na integrację i poprawę komunikacji. W niemal każdym momencie życia towarzyszy jej książka, ukulele i ukochany akordeon.

Marta Szyszkowska

Marta ukończyła studia magisterskie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w Akademii Leona Koźmińskiego, studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe Business English w Wyższa Szkoła Języków Obcych im. Samuela Bogumiła Lindego. Posiada certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu coachingu, mediacji oraz trenera biznesu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w organizacjach międzynarodowych, w różnych zespołach w Polsce. Doświadczenie zagraniczne zdobywała m.in. pracując przez 2 lata w firmie farmaceutycznej Injured Workers Pharmacy w Massachusetts, USA, gdzie miała możliwość pracy ze współpracownikami o różnych akcentach i narodowościach. Od czterech lat naucza języka angielskiego dorosłych i młodzież. Prowadzi kursy języka angielskiego  z zakresu angielskiego biznesowego, specjalistycznego oraz ogólnego na wszystkich poziomach zaawansowania. Szerokie doświadczenie w otoczeniu biznesowym sprawia, że doskonale rozumie międzynarodowe środowisko pracy i potrafi skutecznie wykorzystać swoją praktyczną wiedzę przy prowadzeniu ciekawych i efektywnych zajęć czy szkoleń z zakresu Business English. Jest otwarta, pogodna i serdeczna. Prowadzi zajęcia z pasją oraz zaangażowaniem, dzięki czemu lekcje  są interesującą przygodą, podróżą w głąb języka. Ponadto jest miłośniczką kultury i literatury amerykańskiej, jazzu oraz kotów.
zdjecie-pracownik
mambroziak

Marta Ambroziak

Zajmuje się grafiką komputerową i multimediami. Obecnie kształci się w tym kierunku na studiach licencjackich. Interesuje się technologiami informacyjnymi. Swoje umiejętności doskonaliła w Cisco Networking Academy z zakresu software i hardware. Zajmuje się marketingiem. Ukończyła kurs Visual Merchandising, z którego zdobytą wiedzę w praktyce zastosowała w międzynarodowej firmie odzieżowej. Dba o naszą stronę internetową. Dokłada wszelkich starań, aby nawigacja witryny była prosta i intuicyjna dla klienta. Wykorzystuje znajomość technologii w służbie marketingu.

Ewa Łukaszczyk

Recruiter
I heartily recommend the English for HR course with Emilia! Great atmosphere during classes with a sense of humor, coupled with professionalism and extensive experience of the lecturer. In addition, vocabulary materials were prepared according to what was covered during classes. Time went by very fast!

Danuta Łęcicka-Grzywaczewska

HR Manager
It is with pleasure and absolute conviction that I recommend the "English for HR" course conducted by Emilia Kacprzyk of Kuźnia Kariery. During the online course I was exposed to a great deal of practical knowledge related to the complex area of human resources. Because the entire course was divided into specific thematic blocks, it was possible to explore each topic from different angles, e.g. the area of recruitment, adaptation, training and development, HR and payroll documentation, HR indicators, management models and many others.
 

Iwona Hołubiec

Coach PCC ICF
I started the English for coaches course in September and it was a very effective four months of work devoted to both coaching and the English language, or rather the other way around. On the other hand it doesn't matter, because both aspects were taken care of. Emilia is a great teacher, always cheerful and smiling, extremely attentive and always well prepared for classes. I recommend the course conducted by Emilia to everyone, because she is absolutely outstanding in her work. I’m glad I met you Emilia and I would like to thank for the opportunity to learn from you.

Sylwia Urban

Insurance Service Manager
I had a great pleasure developing my language skills with the support of Emilia, both during individual language classes, and on the English for Managers course. I believe my benefit is twofold: learning the language, as well as gaining a huge chunk of knowledge related to managing a team that Emilia is sparing. I strongly recommend!
 

Katarzyna Ptaszyńska

Chief Marketing Officer Neutec GmbH
The “English for Managers” course conducted by Mrs. Emilia left me only with words of appreciation. I gained not only self-confidence in international business contacts, but also I broadened my knowledge on team management, which is an enormous added value. The thoughtful and well-practiced course formula proved to be excellent. We received from Mrs. Emilia a lot of interesting team management study materials – practical knowledge for every day use. All the materials were discussed, we practiced in groups and individually, with language support - a win-win situation!

Jagoda Naumczyk

Talent Hunter, Job coach, Psychologist, No Fluff Jobs
I was a participant of the English for Coaches course. Not only I improved my coaching skills in English, I met wonderful and professional women as well. The atmosphere during classes was very encouraging to share opinions and practice coaching skills. Mrs. Emilia's commitment to our meetings was also a great value. Thanks to professional approach and sincere interest, you just can't help yourself to absorb new knowledge.
 

Beata Dranikowska

Psychologist, certified trainer and business consultant, coach with an international certificate International Coach Federation PCC
I took part in the English course both for coaches, and trainers, because I conduct coaching and training sessions in English. I really enjoyed the way the classes were structured. In fact, I had the impression that we were reworking the program of a good coaching school or coaching course - but in English, with an emphasis on correct grammar, vocabulary, linguistic subtleties, which are so important in this profession. During our work I realized I’m not only learning English, but also brushing up good work practices, simultaneously developing in my own developmental process. This was supported both by the course program and the way in which Emilia was engaged – in a very safe, non-judgmental, friendly and creative atmosphere.

Katarzyna Faber

Senior Recruiter Specialist
I wholeheartedly recommend the course conducted by Emilia. Her commitment and passion for teaching is amazing. Because the courses are structured in a thematic manner, you not only learn new vocabulary but also share your knowledge and insights with other participants. The best course I've ever attended!
 

Dorota Jaworska

Coach PCC ICF, Certified Business Trainer, Insights Discovery Licensed Practitioner
I started working with Kuźnia Kariery by enrolling for the English for Coaches course, and in the meantime I took part in two-day workshops "Recruiting in English". In January I started another four-month developmental adventure with the course "English for Trainers". The workshop form of conducting classes, small groups, excellent materials received after each part of the course and no technical problems during online classes proven I've made the correct choice. Courses directed by Emilia are dedicated to practitioners such as me, who feel the need to systematize and develop professional HR vocabulary. This is why I sincerely recommend this courses to all those who need training in the area of coaching, training, recruitment or HR in a nutshell using English.

Małgorzata Baranowska

Purchasing Manager, Schmith Polska S.A.
I was very pleased to attend the English for Managers course. The lecturer, Emilia, prepared for us, the participants, substantial and interesting material on management styles, organization models, qualities and skills of managers, and the ability to provide feedback to employees. I expected and received a bulk of knowledge, but what I liked most were the aspects of the psychology of leadership.
 

Ilona Wróbel

Team Leader SSC/BPO, Antal Sp. z o.o.
I was a post-graduate student at the English for Business degree course at the WSB University in Gdańsk, where Emilia directs several classes. In addition, I also took part in a two-day online training on conducting a job interview in English. Emilia was very well prepared for each class and made them diverse and interesting for the participants. She is able to encourage students and willing to share her knowledge. Above all, she is a great woman.

Diana Gierwatowska

English teacher, author of the blog byDiana bout English
I took the Business English course for Teachers and I am very pleased. It has greatly increased my knowledge of business and expanded my vocabulary. Mrs. Emilia is very effective in getting across business issues. She can explain them in such a way that even a lay person (like me) is able to understand everything and genuinely engage!